FANDOM

Amerykańska aktorka i piosenkarka, która zasłynęła rolą Alex Russo w wyróżnionym

Selenka43.jpg
nagrodą Emmy serialu Czarodzieje z Waverly Place. Od tego czasu Gomez wystąpiła w szeregu filmów telewizyjnych, włączając w to Kopciuszek: Roztańczona historiaCzarodzieje z Waverly Place: Film iProgram ochrony księżniczek, a także zadebiutowała w pełnometrażowym filmie kinowym – Ramona i Beezus.

Kariera Gomez obejmuje również aktywność muzyczną. Selena jest założycielką i wokalistką grupy Selena Gomez & the Scene, która dotychczas wydała trzy albumy studyjne: Kiss & TellA Year Without Rain oraz When the Sun Goes Down. Czwarta płyta Seleny ma tytuł "Stars Dance", jest ona pierwsza solową płytą Seleny. Wszystkie jej płyty uzyskały statusy złotych płyt w Stanach Zjednoczonych za sprzedaż powyżej 500 tysięcy egzemplarzy[. Do najpopularniejszych utworów formacji należą m.in.: "Naturally", "Who Says" i "Love You Like a Love Song" – każdy z nich rozszedł się na rynku amerykańskim w liczbie ponad miliona kopii, uzyskując platynowy status według RIAA.

W 2008 roku Selena Gomez została odznaczona honorowym tytułem ambasadora dobrej woli UNICEF, stając się jednocześnie najmłodszym członkiem tego gremium.

Info <33
Pełne imię Selena Marie Gomez
Data i miejsce urodzenia  22 lipca

1992Grand Prairie

Pochodzenie  Stany Zjednoczone
Gatunek wykonywanej muzyki pop,

  danceelectropop,pop rock

Zawód aktorka,piosenkarka
Aktywność od 2002 roku
Wytwórnia płytowa Hollywood

Więcej z Fandomu

Losowa wiki